poniedziałek, 29 października 2018

Poznajmy się!

Kim jestem?

Sabina Pietraszek - miłośniczka książek, mama małej złośnicy, uwielbiająca planowanie poprzez Bullet Journal. Swoje miejsce odnalazłam w świecie książek, a teraz i was do niego zapraszam.

W słowie pisanym zakochałam się jeszcze długo przed tym jak nauczyłam się dobrze czytać. Swoją pasję przeradzam również w pracę bo podobno jeśli się robi to co się lubi to nie pracuje się wcale ;). Tak narodził się blog oraz praca copywriterki. 

W wolnych chwilach pochłaniam książki, oglądam filmy i seriale (ich lista jest tak samo długa jak ta książkowa). Kocham muzykę i otaczam się nią w każdej możliwej chwili. Towarzyszy mi w trakcie blogowania. Tak jak książki zabierają mnie do swojego świata lub pozwalają poznać świat innych, tak muzyka pozwala mi ukoić nerwy, rozweselić, dodać sił i wiary we własne możliwości.

Jeśli chcesz nawiązać ze mną współprace, to zapraszam do kontaktu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz