piątek, 3 lutego 2017

WSPÓŁPRACA



   Witaj Drogi Czytelniku !
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej.

  Książki przyciągały mnie do siebie jeszcze zanim dobrze nauczyłam się czytać. Uwielbiałam (i uwielbiam do tej pory) piękne okładki, szelest kartek i ten zapach... Przy książce mogę się wyciszyć, zapomnieć o wszystkich stresach dnia codziennego i wejść w ten magiczny świat, w który przenosi nas każdy autor swojego dzieła.




   Teksty, jakie zamieszczam na blogu to moje luźne przemyślenia, zachwyty nad historią lub bohaterami, choć czasem trafi się książka, która nie porywa mnie w wir przygody. Dzielę się tą opinią z Tobą i mam nadzieję, że dołączysz do dyskusji na temat książki w komentarzach lub też sam postanowisz ją przeczytać.



Jeśli masz pytania, skontaktuj się ze mną poprzez e-mail, fanpage lub instagram










WSPÓŁPRACUJE/WSPÓŁPRACOWAŁAM:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz