czwartek, 18 października 2018

Aktualne promocje: ważne do 23 października

 Uwaga, uwaga! Proszę o schowanie portfela w jak najdalszym zakamarku bo przychodzę do was z kolejnymi promocjami... Dobra, żartowałam. W końcu, który książkoholik oprze się okazji do zakupu kolejnych perełek? Ja sobie mówię: Sabina, ty tu tylko oglądasz i NIC nie kupujesz... Ale sami wiecie jakie to trudne, prawda?




PS. Jeśli coś kupicie, koniecznie pochwalcie się swoimi łupami!!!! Możecie zrobić to tutaj, napisać do mnie e-mail, skontaktować się poprzez Facebook lub oznaczyć mnie pod zdjęciem na Instagramie (znajdziecie mnie tam pod nazwą @worldbysabina).



TaniaKsiazka.pl




Promocja na książki dla młodzieży trwa do 23 października.





Promocja na książki z wydawnictwa Kobiece trwa do 23 października.




6 komentarzy:

  1. Muszę zajrzeć do wydawnictwa Kobiecego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem dopiero co po zakupach książkowych. Teraz będzie test mojej ''silnej'' woli.
    Dziękuję za informacje.


    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tłumacz sobie, że kupując na promocjach oszczędzasz bo bez nich wydałabyś więcej za mniej, a tak wydajesz więcej ale i książek masz więcej :D

      Usuń
  4. Te promocje mnie wykończą (a właściwie mój portfel):D

    OdpowiedzUsuń