poniedziałek, 24 września 2018

Aktualne promocje: ważne do 30.09.2018

  Wrzesień dla wielu z nas jest związany z wieloma wydatkami. Początek szkoły lub przedszkola naszych dzieci, lub nas samych ciągnie nasz stan konta w dół z prędkością pendolino. Dlatego mam tu dla was kilka fajnych promocji, które może pozwolą wam umilić ten początek roku szkolnego.

PS. Jeśli coś kupicie, koniecznie pochwalcie się swoimi łupami!!!! Możecie zrobić to tutaj, napisać do mnie e-mail, skontaktować się poprzez Facebook lub oznaczyć mnie pod zdjęciem na Instagramie (znajdziecie mnie tam pod nazwą @worldbysabina).




TaniaKsiazka.pl

promocja na książki



  Kto nie zna słynnego serialu "Gra o tron" niech rzuci kamieniem! Tak też myślałam. A czytaliście książki George'a R.R. Martina na podstawie których nakręcono ten serial? Muszę przyznać, że sama mam w planach i przeczytanie książek i obejrzenie serialu ale póki co usiłuje się odgrzebać z innych zaległości książkowo-serialowych. 

Promocja na książki George'a R.R. Martina trwa do 30 września.


Virtualo.pl


   Na virtualo.pl przygotowano promocję na kryminały z wydawnictwa Marginesy. Nawet nie wiecie, jak bardzo mi się oczka świeciły na widok tych cudeniek 😍. Tyle ciekawych tytułów w bardzo atrakcyjnej cenie. 

Promocja na kryminały z wydawnictwa Marginesy trwa do 27 września.


2 komentarze: