poniedziałek, 21 sierpnia 2017

WYNIKI !!!!! Pierwsze ROZDANIE na blogu !!! Do wygrania Dolina Mgieł: Droga Wojownika !!!


 W tym wakacyjnym okresie brakowało mi czasu na książki, a co dopiero na bloga 😶. Niby parę recenzji czeka na opublikowanie, ale zawsze brakowało czasu. Chcąc zrekompensować wam te zaległości przychodzę do was z rozdaniem.




1. Organizatorką rozdania jestem ja oraz wydawnictwo Psychoskok.
2. Nagrodą w konkursie jest ebook Dolina Mgieł: Droga Wojownika autorstwa R.D. Carpenter.
3. Ebook będzie dostępny w formacie ebup lub mobi.
4. Rozdanie trwa od 21.08.2017 do 01.09.2017.
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu 02.09.2017 w komentarzu pod tym postem.
6. Zgłoszenie należy umieścić w komentarzu pod tym postem.
7. Jeśli zaobserwujecie bloga, polubicie fanpage (LINK) lub zaobserwujecie na instagramie (LINK) dostaniecie dodatkowy los. Również za udostępnienie informacji o rozdaniu przyznaje dodatkowy los. Udostępniamy na facabooku, swoim blogu lub instagramie. W zgłoszeniu zamieście informację gdzie udostępniliście i podajcie linka. Tzn w sumie do zdobycia są trzy dodatkowe losy z obserwacji/polubienia i trzy dodatkowe losy za udostępnienie.
8. Po ogłoszeniu wyników zgłoszę się do zwycięzcy poprzez e-mail.
9. W razie pytań proszę o kontakt poprzez e-mail, który znajdziecie w zakładce O MNIE/KONTAKT.


Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się !
Obserwuję bloga jako:
Lubię fanpage jako:
Obserwuję instagram jako: 
Udostępniłam/Udostępniłem: 
Mój e-mail:




Opis wydawnictwa:

 DOLINA MGIEŁ. Cz I. „Droga Wojownika” to pierwsza część trylogii fantasy pt. „Dolina Mgieł” autorstwa R.D. Carpentera.

Książka napisana jest w sposób nieszablonowy, jednak docierający do czytelnika w samo sedno. Zawiera w sobie wiele wątków, podtekstów, mądrości życiowych, które dotknęły niejednego z nas – realnych ludzi.

„Droga Wojownika” to swoista podróż przez życie, zakamarki osobowości, decyzje, wybory, to wszystko, co znajduje się w każdym człowieku. To wszystko zostało skrzętnie wplecione w losy postaci – do szpiku kości przesiąkniętych mistycyzmem.
Jak przystało na ten rodzaj gatunku, jest to rodzaj bajki, przez którą prowadzi nas kilkunastoletni wojownik obdarzony zdolnościami, o których każdy mógłby jedynie pomarzyć.
Bohaterowie tej powieści poddawani są ciągłym próbom walcząc z bestiami, strzygami, nieziemskimi dziwadłami oraz ze swoimi słabościami. Błąkając się po mrocznych labiryntach z kości, magicznych lasach i podwodnych krainach uczą się przyjaźni, zrozumienia i tolerancji. Podążając wraz z nimi stopniowo ukazuje się nam główne przesłanie, po którym docieramy do sensu życia.
Jeśli chcesz dokładnie dowiedzieć się, co skrywa mgła, jakie niewiarygodne postaci czają się za plecami i lubisz fantasy to jest to książka dla Ciebie!
źródło: LINK

Tutaj możecie zapoznać się z opiniami na temat tego ebooka LINK.
Życzę powodzenia :).

WYNIKI:


Wygrywa nr. 8 czyli Pani Adrianna Szczepaniak. Gratulację :)

4 komentarze:

  1. Zgłaszam się !
    Obserwuję bloga jako:Sabina Fabczak
    Lubię fanpage jako:Sabina FK
    Obserwuję instagram jako:sabcia18
    Udostępniłam;https://www.facebook.com/SABINAEWAANNAF/posts/10207927271619628
    Mój e-mail:sabka-sabka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się !
    Obserwuję bloga jako: Adrianna Szczepaniak
    Lubię fanpage jako: Ada Sz
    Obserwuję instagram jako: adolfiniasz
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/ms.marysilver/posts/1405504049504067?pnref=story
    Mój e-mail: chrizzy_91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń